Dodatek węglowy
Zgodnie z decyzją Burmistrza Zabłudowa z dnia 18.08.2022 r. realizatorem świadczenia Dodatek węglowy jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabłudowie.
Informacji na temat zasad składania wniosku można uzyskać w siedzibie MOPS w Zabłudowie przy ul. Adama Mickiewicza 5, bądź telefonicznie 85 663 06 44 wew. 20
Interesantów obsługują Panie:
Inspektor Anna Zajkowska
Inspektor Agnieszka Korzeniecka
Starszy Inspektor Iwona Kuklińska
Wypełnione wnioski należy składać w formie papierowej w siedzibie MOPS, za pomocą poczty oraz w formie poczty elektronicznej podpisane profilem zaufanym.
Dodatek przysługiwał będzie gospodarstwom domowym, dla których głównym źródłem ogrzewania jest kocioł na paliwo stałe, kominek, koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia, kuchnia węglowa lub piec kaflowy na paliwo stałe – zasilane węglem kamiennym, brykietem lub peletem, zawierającymi co najmniej 85% węgla kamiennego.
W zaproponowanym rozwiązaniu nie ma kryteriów dochodowych, a dodatek będzie przysługiwał również gospodarstwom, które już zakupiły węgiel. Warunkiem otrzymania dodatku będzie wpis lub zgłoszenie źródła ogrzewania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
Wnioski o dodatek węglowy – podobnie jak w przypadku dodatku osłonowego, będzie można składać do gminny. Jego wzór będzie jednolity dla całej Polski.
Wnioski o wypłatę dodatku węglowego będzie można składać do 30 listopada 2022 r.
Metryka strony